salvarDe Heilige Geest, 100% garantie voor het geluk!
Hallo bisschop,
Ik zou graag een ervaring die ik hier (in Italië) heb gehad met u willen delen. Het is nu al een paar jaar dat wij ernaar streven om het belang door te geven om de Heilige Geest als een prioriteit te stellen. Wij hebben zes Vasten van Daniël gehad, maar de laatste was een ware openbaring. Hij was vernieuwend en transformerend, om de mensen de Redder te doen leren kennen door middel van de Doop met de Heilige Geest. Elke dag werd hij met volle kracht gehouden, met een verstand dat leeg was van seculiere informatie en alles wat niet deugde, Ah, wat een Dag!
Het was wonderbaarlijk om zien hoe de mensen de grootste blijdschap, die Eeuwig is, ontvingen!
Een vrouw die al 28 jaar naar de kerk komt is hier een voorbeeld van. Toen zij naar de kerk kwam had zij een ellendig leven, zij at voedsel uit de vuilnis en had niet eens een huis om in te wonen. Door de kerk te bezoeken en het Woord te horen dat alles kan veranderen, woont zij vandaag de dag in een luxe woning, zij heeft een zoon die een pastor is en haar dochter is met één van onze pastors getrouwd. Zij zelf echter heeft, in deze 28 jaren, nooit de behoefte gehad om zielen te winnen voor God. Tijdens deze Vasten heeft de Heilige Geest de vrijheid gevonden om haar het meest belangrijke te openbaren: wie gered is, wil redden!
Terwijl zij in deze Vasten aan het offeren was, zocht zij mij in tranen op en zei dat zij niet één minuut kon blijven zonder zielen te winnen en zonder en helpster van God te zijn, omdat zij inzag dat zij veel tijd had verspild.
Dit was maar één exemplaar van vele anderen die gedoopt werden met de Heilige Geest en vastbesloten zijn om de werken van de duivel te vernietigen.
Met dank aan: bisschop Wagner Simões