De Nachtwake van de Jaarwisseling

31 december, een dag die veel mensen altijd doet denken.
Hoe was het jaar dat nu ten einde is gekomen en hoe zal het nieuwe jaar zijn dat over een aantal uren zal beginnen?

Veel mensen hopen altijd dat een nieuw jaar ook een garantie zal zijn voor een nieuw en beter leven. Was dit jaar een succes dan willen ze dat het volgende jaar ook zo zal zijn of misschien zelfs beter. Was dit jaar juist heel moeilijk, dan willen ze dat het nieuwe jaar beter zal zijn om de vervelende ervaringen te vergeten.

Maar wat echt een verschil maakt in het menselijk leven, is dat Jezus uw Here en Gids is. En dit is het voorstel van de Nachtwake van de Jaarwisseling, een bijeenkomst voor degenen die het jaar 2020 willen beëindigen en het jaar 2021 willen beginnen in de aanwezigheid van God.

Echter, vanwege de maatregelen heeft de kerk besloten om dit jaar de Nachtwake van de Jaarwisseling, NIET in de kerk zelf te houden. Maar zodat iedereen eraan kan deelnemen, wordt het live gehouden, om 23:30u, via onze Facebook en YouTube pagina.

Op deze dag zullen we ook deelnemen aan het Heilig Avondmaal. Dus, bereid uw brood en druivensap voor op deze avond. Wilt u dit laten zegenen? Dan kunt u dit doen door één van de diensten op donderdag 31 december bij te wonen om, 10u, 15u of 18u.

Grote dingen kunnen nog gebeuren op deze avond. Geloof hierin! De Allerhoogste zal deze avond aanwezig zijn bij een ieder die hierin geloven!

Nachtwake van de Jaarwisseling
Donderdag 31 december om 23:30u

De online live uitzendingen op Facebook, YouTube, ukgr.nl en radiopositief.nl worden gehouden op donderdag 31 december om 23:30u.

De UKGR houdt zich aan de regels die door het RIVM werden vastgesteld. Daarom wordt u vriendelijk verzocht om zich ten alle tijde aan de maatregelen te houden. Dit doen we zowel voor uw eigen bescherming als van de anderen.

In alle UKGR Centra
(Klik hier voor de adressen)