Sociale Werken2019-10-17T15:13:15+00:00

Maatschappelijke verantwoordelijkheid

De Universele Kerk neemt actief deel aan de samenleving en probeert aan alle behoeften te voldoen.
Wij geloven in duurzame groei, dat wil zeggen dat door het ondersteunen van sociale projecten op basis van ethische, morele en menselijke waarden.
Sinds de start van haar activiteiten in 1993 heeft de universele kerk haar maatschappelijke verantwoordelijkheid versterkt.

IntelliMen

Man zijn in de 21e eeuw is al een ander verhaal. De wereld is veranderd. De vrouwen zijn veranderd. En veel mannen leven nog steeds in het verleden.

Godllywood

Wij streven er uiteraard naar om de jongedames te vormen tot voorbeeldige vrouwen van God.

De Kaleb Groep

In verschillende vestigingen van de Universele Kerk in Nederland houdt de Kaleb Groep, met en voor de 50-plussers, activiteiten die de psychologische ondersteuning

× Hoe kan ik u helpen?