banner_vasten01De zevende editie van dit evenement begint op 23 september
Op 23 september zullen wij beginnen met een campagne die in het verleden het leven van miljoenen mensen overal ter wereld heeft veranderd door middel van een ware ervaring met de Levende God te brengen.
De profeet Daniël vastte gedurende 21 dagen (lees Daniël 9 en 10), omdat hij zich verdrukt en verbitterd voelde vanwege de moeilijke situatie waar hij in leefde. Gedurende die tijd onthield hij zich van alle begeerlijke dingen van zijn tijdperk en was hij op zoek naar het antwoord dat hij van God nodig had. En God beantwoorde hem. Op dezelfde wijze dat het met Daniël gebeurde is ons doel dat het ook met ons zal plaatsvinden.
Hoe deel te nemen?
U dient, gedurende deze 21 dagen, afstand te nemen van allerlei media die niet christelijk is, zoals amusement, televisie, internet, spellen, muziek, bioscoop, films, series en allerlei andere invloeden die niet naar God verwijzen.
Bovendien dient u ernaar te streven om zich bezig te houden met dingen die bijdragen aan uw geloof, zoals het lezen van de Bijbel en onze boeken van geloof; de tv programma’s en uitzendingen van de kerk op het internet te bekijken, via iurdtv.eu, TV Universal, de blog van bisschop Macedo, de blog van bisschop Rui Silva en de andere bisschoppen; bezoek ukgr.nl en de internet media van de kerk, kortom, dingen die uw relatie met God versterken.
Als u zich verbitterd, terneergeslagen, vermoeid door de religies en beloftes die niet vervuld worden, verdronken door de problemen en bezorgdheden voelt en u wilt de ware God leren kennen om een totale transformatie in uw leven te bereiken, dan dient u aan dit voorstel van geloof deel te nemen.
Voor meer informatie kunt u naar het dichtstbijzijnde UKGR Centrum bij u in de buurt gaan.