jesareladaalwebSinds kleins af aan kwam ik met mijn ouders naar het UKGR Centrum. In feite was ik al opgegroeid in de kerk, maar na een paar jaar groeide er in mij een nieuwsgierigheid naar hoe het zou zijn om een werelds leven te leiden, doordat ik opgroeide ik de kerk kende ik dit helemaal niet. De nieuwsgierigheid werd een verlangen.
Hierdoor creëerde ik “verschillende gezichten”. Thuis en in de kerk was ik een aardig en net persoon, maar buiten en op school was ik precies het tegenovergestelde.
Op een jonge leeftijd groeide ik al op met de mentaliteit dat alles op mijn manier moest. Ik ging om met mensen die geen goede invloed op mij hadden. Zodoende begon ik keuzes te maken waarvan ik wist dat ze niet goed voor me zouden zijn, ik raakte hierdoor erg verward.
Ik wilde mijn eigen ding doen en mijn ouderlijk huis verlaten, maar dit is uiteindelijk niet gebeurd. Na een tijdje begon ik mijzelf kwijt te raken en wist niet meer wie ik was doordat ik me constant als iemand anders voordeed. Ik wilde niet meer leven op deze manier en besloot een stap te nemen in de goede richting.
Ik begon de gebedsketting voor de bevrijding te volgen, omdat ik de maskers die ik droeg voor eens en voor altijd wilde laten vallen, daarnaast wilde ik ook van dat brandende verlangen af komen om de verkeerde dingen te doen. Vanaf die periode begon ik, wat ik sinds kinds af aan aangeboden kreeg serieus te nemen. Dit bracht positieve resultaten voort.
Ik ben nu anders, dat brandende verlangen om te doen wat verkeerd is heb ik niet meer. Ik weet wat ik wil in het leven en investeer daar ook in, maar het mooiste van alles is dat ik nu mezelf ben, waar ik ook ben en met wie ik ook ben.
Jesarela Daal