bm1-706x432Goedemorgen bisschop!
In de gesprekken die ik had met de pastors van de staten vertelden zij mij over wonderbaarlijke getuigenissen van mensen die gezegend werden toen u, vanuit Buenos Aires tot geheel Argentinië, het volk uitgedaagde om het Woord op de proef te stellen, zich refererend op Psalmen 19:8:

“De wet des Heren is volmaakt, zij verkwikt de ziel…”

Eén van deze personen is Yanina Góngora van de stad Mar del Plata:yaninagongora-mar-del-plata
“Drie weken geleden ben ik teruggekeerd naar de Universele kerk. Ik had een leegte in mij dat door niets opgevuld kon worden. De woorden van bisschop Macedo raakten mij op zodanige manier aan dat ik besloot om te stoppen met drugs, alcohol, slechte vriendschappen en een relatie te beëindigen die tegen de wil van God.
Op het moment dat de bisschop ons uitdaagde het Woord van God op de proef te stellen, nam ik de beslissing mij te laten dopen in het water. Vandaag ben ik een andere Yanina.”
Mevrouw Ester Sánches, 63 jaar, leed sinds haar 17e aan pijnen. Zij vertelt het volgende:estersanchez-larioja
“Ik kwam naar de dienst met veel pijn in mijn rug/ruggengraat en in mijn heupen. Ik leed aan artrose, osteoporose en scoliose wat mij ervan weerhield om te lopen. Gedurende de dienst was het moeilijk om te blijven staan. Maar op het moment dat bisschop Macedo God aanriep zeggende: ”als God hier is, dan moet iets gebeuren”, plaatste ik mijn gehele geloof in dat Woord en kon ik de bevestiging ervan zien, want al mijn pijnen verdwenen. Het was iets ongelooflijks! Vandaag ben ik genezen en heel gelukkig.”
In de stad Rio Cuarto 600 km van Buenos Aires vandaan vertelde Maria Saldivia ons haar verhaal:
mariasaldivia-cordoba-copia“Mijn dochter lag al langer dan een week op bed en kon niet opstaan. We zijn naar de artsen geweest en zij hebben ons medicatie voorgeschreven en niets gebeurde.
Voor de dienst heb ik gebeld en de situatie was onveranderd. Tijdens de aanroeping met bisschop heb ik voor haar gevraagd en eiste een antwoord door middel van het Woord. Aan het einde van de dienst belde ik opnieuw en zij was al genezen en aan het lopen.”
fabiansalasemae1Fabian Dario Salas kwam een maand geleden naar de Universele kerk met een verslaving aan alcohol, marihuana, cocaïne en LSD. Hij was prikkelbaar, agressief en vastbesloten om zelfmoord te plegen, toen zijn moeder hem bij de treinrails vond.
Maar op deze zondag, toen bisschop Macedo diegenen die het geloof hadden, uitdaagde om zichzelf 100% over te geven op het Altaar, nam Fabian de belangrijkste beslissing van zijn leven nam: hij gaf zich over aan God en liet zich dopen in het water. Zijn ziel werd weer opgebouwd en hij besloot nooit meer afhankelijk te zijn van verslavingen: “Na deze dienst ben ik een nieuwe man, omdat ik een verbond sloot met God.”
Een ander voorbeeld is die van meneer Daniel Gonzales:danielgonzalez-boulogne
“Door middel van het woord dat gegeven werd door bisschop Macedo begreep ik dat ik mijn opstand voor vele zaken heb gebruikt, zoals uit de verslavingen te komen en mijn familie problemen oplossen, maar nooit heb ik mijn opstand gebruikt voor de Heilige Geest. Toen bisschop ons uitnodigde om het Woord te testen, gebruikte ik mijn opstand en eiste ik van God Zijn Geest, en op dat moment werd ik gedoopt met de Heilige Geest.”
Rocio Romerio van de provincie Santa Fe, verteld:
rocioromero-santafe“Toen bisschop ons uitnodigde om het Woord van God te bewijzen, pakte ik de Bijbel en zei tegen God dat als Hij mij als Zijn dienaar wilde, Hij mij dan op dat moment Zijn Geest diende te geven, want het staat geschreven ‘wie vraagt, zal ontvangen’. Ik ontving Hem, op die zondag werd ik gedoopt met de Heilige Geest. Het was de eerste keer in drie jaar dat ik de kerk uitging met de zekerheid dat God Zelf in mij was.”
Bisschop, ongeveer 5.500 mensen in het land namen de beslissing om zich te laten dopen in het water.
Er werd behoudenis geschonken in dit land!
God zegent u, mevrouw Ester en geheel uw familie in overvloed.
Met dank aan: bisschop Djalma Bezerra