Tweemaal per jaar houdt de UKGR een speciale campagne van geloof genaamd de Campagne van Israël. Tijdens deze Campagne krijgen mensen de gelegenheid om hun geloof uit te drukken door middel van een vrijwillige offer. Het resultaat van een correct offer is altijd verbazingwekkend. Bekijk hieronder maar een aantal voorbeelden.
Monique02Ik wist niet wat gezond zijn betekende. Sinds mijn geboorte leed ik aan astma, toen ik een kind was kreeg ik bloedarmoede en op volwassen leeftijd kreeg ik last van bekkeninstabiliteit en reuma. Via mijn oom ben ik bij de Universele Kerk terechtgekomen. Ik offerde mijn salaris en mijn sieraden tijdens mijn eerste Campagne van Israël en na een tijd bemerkte ik dat ik geen medicijnen meer innam, omdat alle klachten waren verdwenen. Vanwege het feit dat mijn contract nooit werd verlengd bij mijn werk, terwijl ik goed werk leverde, besloot ik, samen met mijn man om te offeren voor mijn financiële leven. Vandaag de dag ben ik mijn eigen zaak begonnen en verdien ik veel meer dan voorheen. Ik ben gezond, succesvol en gelukkig.
Monique Ramhit

manu02Voordat ik naar de UKGR kwam, had ik financiële problemen, een frustrerende relatie en kon het verleden niet loslaten. Mijn leven was problematisch. Toen ik over de Campagne van Israël hoorde, besloot ik om deel te nemen. Mijn eerste offer dat ik bracht was mijn gehele inkomen. Sindsdien is mijn leven veranderd. Ik heb vrede, ben gedoopt met de Heilige Geest, heb een gelukkige relatie. Mijn man en ik hebben een sneeuwpark gebouwd die nu meer dan €120 miljoen waard is.
Manuëla

Sann02Ik was hevig verslaafd aan drugs. Hierdoor werd ik dakloos en zelfs mijn eigen familie zag mij als een hopeloos geval. Toen ik naar de UKGR kwam, begon ik mijn leven op te bouwen door de kracht van God. Tijdens mijn eerste Campagne offerde ik mijn motor op het altaar. Vandaag de dag ben ik gezegend in alle gebieden van mijn leven. Ik ben behouden, heb een mooi gezin, ben gezond en financieel ben ik zeer succesvol. Mijn huis kost meer dan €2 miljoen, ik heb een ferarri, lamborghini, een mercedes en een succesvol bedrijf. De Campagne is mijn stap naar de overwinning.
Sam

Sandra02In het verleden heb ik veel slechte beslissingen gemaakt in mijn liefdesleven en daardoor bleef ik alleen achter met een zoon om voor te zorgen, maar zonder man of vader voor mijn kind. Ik wilde graag de juiste persoon vinden zonder weer fouten te maken. Ik zag in de Campagne mijn gelegenheid om door God gezegend te worden in mijn liefdesleven en offerde mijn salaris samen met extra inkomen dat ik kreeg. Na een tijd bloeide er iets moois op tussen een collega, die ondertussen ook naar de UKGR kwam, en mij. Vandaag de dag zijn wij getrouwd en wij zijn heel gelukkig samen.

Sandra Furtado

Monica01Ik leed aan kanker, een abces in mijn buik, zware rugklachten en suikerziekte. Jarenlang had ik deze gezondheidsklachten. In de UKGR begon ik gebedskettingen hiertegen te volgen. Maar toen de Campagne werd aangekondigd, besloot ik om eraan deel te nemen. Aangezien ik in de schuldsanering zat, besloot ik om mijn offer op te bouwen door voedsel te verkopen en al het extra dat ik ontving te offeren. Het resultaat van mijn offer is dat ik helemaal genezen ben van al mijn gezondheidsklachten.
Monica Romano

“En de HERE sprak tot Jozua: Zie, Ik geef Jericho met zijn koning, de krachtige helden, in uw macht. Gij moet om de stad heen trekken, terwijl alle krijgslieden éénmaal om de stad heen gaan; zó moet gij zes dagen doen, terwijl zeven priesters zeven ramshorens voor de ark uit dragen. Maar op de zevende dag moet gij zevenmaal om de stad heen trekken…” (Jozua 6:2-4).
Zoals Jozua, op bevel van God, dertienmaal om Jericho heen moest wandelen, zó zullen wij tijdens 7 speciale dagen (zie rooster hieronder) speciale rondes van geloof houden in het UKGR Centrum.
Eerste ronde: ZONDAG 1 DECEMBER&#10003
Tweede ronde: WOENSDAG 4 DECEMBER&#10003
Derde ronde: VRIJDAG 6 DECEMBER&#10003
Vierde ronde: ZONDAG 8 DECEMBER
Vijfde ronde: WOENSDAG 11 DECEMBER
Zesde ronde: VRIJDAG 13 DECEMBER
ZONDAG 15 DECEMBER: Zeven rondes

Nadat Jozua en het volk van God dertienmaal om Jericho heen liepen, viel Jericho. De bedoeling van deze dertien rondes die wij in de kerk zullen houden is dat de Jericho’s van de mensen, dat wil zeggen hun onmogelijke probleem, zal vallen. Neem er aan deel als u ook de macht van God in uw leven wilt zien.