Hij kwam voor…

Wist u dat de Here Jezus niet naar deze wereld is gekomen om degenen die al behouden zijn te redden? Hij is gekomen om de verlorenen te redden!

Hij kwam niet voor de gezonde, maar kwam om de zieken te genezen.
Hij kwam niet voor degenen die denken dat ze een uitstekend leven hebben, maar Hij kwam voor de bedroefden, de zieken, de afgewezenen, de verlorenen, de depressieven.

De Here Jezus Zelf zei:

“…Wie gezond zijn, hebben geen dokter nodig, maar wie ziek zijn. Ik ben niet gekomen om rechtvaardigen tot bekering te roepen, maar zondaars.” (Markus 2:17)

Daarom kwam Jezus naar u toe, ongeacht uw geestelijke, emotionele of fysieke ziekte, ongeacht welk probleem dan ook!

Sommige mensen die in de zonde leven, denken zo: “Voor mij is er geen oplossing, ik verdien Gods aandacht niet.”
Integendeel! Als u aan het lijden bent, dan bent u de persoon voor wie Jezus is gekomen.

Jezus zei:

“Als iemand dorst heeft, laat hij tot Mij komen en drinken.” (Johannes 7:37)

Het water dat Jezus aanbiedt is Zijn Geest!
Om de dorst van uw ziel te lessen, moet u de Heilige Geest ontvangen!

Heeft u zich ooit voorgesteld de Geest van de Here Jezus Christus in u te hebben?

U bent misschien een afgestudeerd persoon, vol diploma’s, maar als u dorst heeft naar leven, als u moe bent van deze droefheid en depressie, weet dan dat alléén de Heilige Geest u tot een nieuw persoon, een nieuw wezen kan maken.

Wie de Heilige Geest ontvangt, begint hier een nieuw leven te leiden met de Here Jezus.

De Geest van God geeft ons wijsheid, inzicht en conditie om de problemen onder ogen te zien, te overwinnen en in geloof te blijven!

Bisschop Edir Macedo

Overwonnen door ijdelheid

Alles wat we aanbieden en toewijden/opdragen in dit Werk is een eenvoudige terugkeer...

Veel meer dan wonderen!

En de menigten hielden zich eensgezind aan wat door Filippus gezegd werd, omdat zij luisterden...