Voordat ik naar de UKKG kwam had ik een leegte, wrok, haat, was ik een workaholic en was 14 jaar lang verslaafd aan roken. Ook belde ik dagelijks met mijn familie en iedere ochtend huilde ik om het gemis. De wrok en de haat die ik had naar mezelf toe door situaties in het verleden stapelde zich op. Ik werkte zoveel om de realiteit niet te hoeven confronteren. Zo had ik 2 banen

en kwam ik dagelijks laat thuis, maar ik gaf mijn kinderen fysiek wel wat ze nodig hadden. Maar de liefde kon ik niet geven. Ik kon hun niet geven wat ik niet had.

Toen ik naar de kerk kwam ik eerst elke vrijdag om de bevrijdingsdienst te volgen. Ik wist niets van het geloof, maar toch ging ik elke keer met een goed gevoel weg. Ik zag in dat mijn leven niet was zoals gepredikt werd. Uiteindelijk zag ik de verandering in mijn dochter die ook naar de kerk ging. Onze relatie thuis werd beter en ik zag bij haar meer geduld.

Ik hoorde ook over de Heilige Geest en de transformatie en dat wou ik ook. Ik wou s’ochtends als ik opstond met een blij gevoel gaan zonder een masker op te hoeven zetten. Ik wou niet langer zo verdergaan. En het verlies van mijn ouders deed mij inzien dat alles tijdelijk is.

Het bellen werd al minder en deed ik nog maar een keer per week. Ik stopte met roken nadat ik naar de verslavingsdienst was geweest. Na 6 weken stopte ik voorgoed. Ook vroeg ik me af waarvoor zoveel werken voor nodig was. Ik gaf een baan op en ging aan mijn karakter en mijn rol als moeder te werken.

Ik bleef strijden voor de Heilige Geest en nadat ik mijzelf compleet overgaf aan God kon Hij mij ook Zijn alles geven en ontving ik de Heilige Geest.

Hierna ontving ik een baan waarvoor ik eigenlijk meer ervaring nodig heb dan het geval was.

Ik heb geen haat en wrok meer, degene die mij slecht doet of deed kan ik liefde geven en ik heb geen leegte en verslavingen meer. Ik ben een totaal ander persoon, blij, gelukkig en heb de grootste rijkdom van het leven: De Heilige Geest.

Melledy Marie