img41Een commentaar met betrekking tot de boodschap De rouw van de UKGR.
Ik zou in eerste instantie mijn commentaar niet achterlaten, maar ik moet wel.
7 jaar geleden ging ik door een ernstig probleem heen in mijn familie. Ik zocht God in alle plaatsen waarvan men zei dat Hij was.
Veel kerken “verwelkomden mij” in het begin, maar toen zij erachter kwamen hoe volhardend het probleem was dat ik had en hoe erg de duivel zich manifesteerde in mijn leven, zochten zij naar manieren om afstand van mij te nemen en mij simpelweg te dumpen.
Op een dag verliet ik mijn werk vroeger dan normaal en ik voelde de drang om de UKGR te bezoeken. Ik zat in de diepste put en dacht: “Laten wij kijken wat deze pastor te zeggen heeft…”
Maar de dienst die ik bezocht was een bevrijdingsdienst en de pastor besprak tijdens de dienst precies wat ik nodig had. Aan het einde van de dienst zocht ik de pastor op om hem mijn leed te vertellen en ik hoorde iets wat ik tot dan toe in geen enkel andere kerk had gehoord: “Vanaf nu is uw strijd ook de mijne!”
Vanaf dat moment verloor ik mijn vooroordelen en begreep ik waarom de UKGR is wat het vandaag de dag is.
Omdat zij niet wegdeinst van de strijd, juist het tegenovergestelde, zij daalt af naar de hel, als het noodzakelijk is, om één ziel te kunnen redden!
Die pastor en een helpster begeleidden mij. Ik overwon dat probleem dat ogenschijnlijk onoplosbaar leek en nu sta ik sterk in de aanwezigheid van God, als een evangelist en een begeleidster van de UBS, omdat ik, zoals ik gered ben, ook anderen wil redden!
Dat God de UKGR zegene, de énige plaats die ik ken die de strijd van iemand anders op zich neemt!
Aline