Zondag 28 februari was in Eindhoven de grote dag: de Zondag van Wonderen! Een dag waar wij allemaal op gewacht hebben.
Maar hiervoor was er op zaterdag de 27ste een grote evangelisatie waarbij de evangelisten van Den Haag, Amsterdam en Rotterdam bijeenkwamen met de evangelisten van Eindhoven om mensen buiten een speciale uitnodiging te geven voor de zondag. Samen waren wij één groot leger! Vele mensen die we tegenkwamen, namen ook de tijd om te luisteren en namen een uitnodiging mee. Het was een gezegende en gezellige middag, en zondag zagen we het resultaat ervan.
De speciale bijeenkomst om 15u was heel speciaal met de aanwezigheid van 12 mannen en vrouwen van God. De dienst was een zegen, er waren heel veel mensen en ook veel nieuwe. De kerk was echt vol. Een van de hoogtepunten van de dienst was toen een lid van de kerk haar getuigenis gaf samen met haar man. Dit trok de aandacht van vele nieuwe mensen die er waren. Het was echt een zegen.
En natuurlijk hopen en bidden we dat de mensen die er zondag waren, zullen blijven komen zodat zij gezegend en gered zullen worden.
Bekijk hier de foto’s van het evenement.